Založ si blog

Vesmírne správy z ďalekej budúcnosti

Najväčšie vesmírne radary zaznamenali tajomný signál pochádzajúci z obdobia pred vznikom vesmíru. Záhadou zostáva vysvetlenie, odkiaľ signál vyšiel, ak všetko začalo existovať až po Veľkom tresku.

Na planéte Jupiter boli objavené veľké zásoby pitnej vody. Po zahájení jej dovozu na našu planétu, klesla cena vody na svetových trhoch pod historické minimum 50 USD za barel.

Na obežnej dráhe okolo Marsu drží nezamestnaný Otakar K. protestnú hladovku. Svojím protestom chce dosiahnuť zvýšenie sociálnych dávok pre svoju rodinu.

Neznámi vandali počas poznávacieho zájazdu na Mesiac poškodili americkú vlajku pochádzajúcu ešte z obdobia, keď na Mesiac prvýkrát vstúpila ľudská noha.

Na návrh CSF (Celosvetová spoločnosť feministiek) bude premenované súhvezdie Panny na súhvezdie Neskúsenej ženy.

Podľa najnovších správ vesmírnej polície, v súhvezdí Orión boli objavené hromady nepovolenej skládky nebezpečného odpadu. Po páchateľovi z miestnych a priľahlých súhvezdí sa intenzívne pátra. V podozrení je aj vesmírny podnikateľ z Veľkej Malužinej.

Predpoveď počasia: V západnej časti našej galaxie môžeme zajtra očakávať pokles teploty na -114  °C , pocitová teplota miestami poklesne až na – 120 °C. Naopak vo východnej časti vám vaše skafandre bude ohrievať svetelné žiarenie s teplotou +85 °C až +92 °C. V strednej časti galaxie bude zvýšené množstvo vesmírneho prachu.

Vesmírna spravodajská agentúra.

Myslím hypoteticky

14.01.2024

Myslím, teda som (hypoteticky) Myslím hypoteticky, čo by bolo, keby nebolo keby. V češtine je to slovo kdyby, ale význam je rovnaký. Problém zostáva v tom, ako z našej mysle odstrániť nežiadúce keby. Aby neexistovali všetky tie prekážky, problémy, ktoré nám bránia niečo uskutočniť, realizovať podľa nášho zámeru. Napríklad, aby sme si ako ľudia medzi sebou vzájomne [...]

Slnko spáva za morom

10.12.2023

Na dlhé zimné večery ponúkam dve knižky z mojej literárnej tvorby: Haiku verše – Slnko spáva za morom. Poviedky – Striedanie životných období. V knižnej distribúcii IKAR s.r.o Autor: Alexander Scholz kľuč je vo dverách izba plná nerestí dočasné lásky šapitó tlieska klaunov široký úsmev slzy ti ponúka kniha pod vankúšom zimomriavky na tele vrah je [...]

Striedanie životných období

13.07.2023

Práve vyšiel Literárny týždenník č.19-20. Je v ňom viacstránková spomienka na tvorivý umelecký život majstra slova, pána Juraja Sarvaša. Svojím neopakovateľným recitátorským prejavom zostane navždy v mysliach svojich poslúchačov. Okrem iných zaujímavých príspevkov, našlo sa v časopise miesto aj pre moju poviedku Krížne cesty. Na poslednej strane si tiež môžete [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

poviedkaren